روزنامه شرق در یک نگاه
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

این روزنامه تیتر یک را به عنوان فیلتر نمی کنیم، مردم مراعات کنند، اختصاص داد و به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت نوشت: با وجود اینکه شبکه های اجتماعی از نظر اقتصادی به ضرر وزارت ارتباطات است اما قرار نیست آنها را مسدود کنیم، فقط از مردم می خواهیم که در این زمینه اخلاق را رعایت کنند.محمود واعظی با بیان اینکه دولت بنا ندارد شبکه های اجتماعی ای که از آنها استفاده درست می شود را مسدود کند، افزود: ما همواره از کاربران خواهش کرده ایم که از شبکه های مجاز استفاده کنند. 

روزنامه شرق با انتشار عنوان سایه «فیل» ها روی میز مذاکره نوشت: حالا انتخابات در کشوری کیلومترها دورتر از مرزهای ایران می تواند بر موضوعی مهم، درون مرزهای ایران تاثیرگذار باشد؛ ترکیب حزبی کنگره آمریکا. یک سال است که موضوعی مشترک روی میزی قرار گرفته که دو سویش، ایران و آمریکا نشسته اند، اگرچه بازیگران دیگری هم قرار دارند اما فعلا مهره های اصلی را این دو به تحرک وامی دارند. روز سه شنبه، به دنبال برگزاری انتخابات میان دوره ای، کنگره آمریکا به دست جمهوریخواهان افتاد؛ گروهی که می توان گفت موافق سیاست های اوباما در قبال ایران نیستند. جمهوریخواهان که در ادبیات سیاسی آمریکا با نماد«فیل» شناخته می شوند، توانستند در این انتخابات از برخی ضعف های دولت دموکرات اوباما استفاده کنند و در انتخابات پیروز شوند.

به یادآوردنش سخت نیست؛ در دولت جمهوریخواه جورج بوش پسر (2000 تا 2008) بود که ایران، کره شمالی و عراق متهم به مثلث شرارت شدند؛ دورانی که به بهانه فعالیت هسته ای ایران، خطر جنگ تا نزدیکی گوش تهران رسیده بود و سیاست های دولت اصلاحات، توانست خطر را دور کند. اما نتیجه این انتخابات می تواند بر مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای 1+5 تاثیر بگذارد. طرفین مذاکره تا (سوم آذر) 24نوامبر فرصت دارند که به توافق نهایی دست یابند.

ارزیابی آصفی از نتایج انتخابات «کنگره»: اعتماد به نفس تیم هسته ای آمریکا کاهش می یابد، تیتر دیگر این روزنامه است، انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا و پیروزی جمهوریخواهان، مجموعه ای از تهدیدها و فرصت ها را پیش روی مذاکرات هسته ای ایران قرار می دهد. از یک سو دولت دموکرات آمریکا برای رسیدن به توافق بر روی خود فشاری احساس می کند که یک فرصت است، اما از سوی دیگر تبعات توافق احتمالی و عملکرد قانونگذاران جمهوریخواه، می تواند تهدید باشد. این مسایل محل پرسش از «حمیدرضا آصفی» سخنگوی سابق وزارت خارجه بود: قدرت گرفتن جمهوریخواهان در نهادهای قانونگذار آمریکا، چه تاثیری در مذاکرات هسته ای خواهد داشت؟ همانطور که پیش بینی می شد ،«اوباما» اکثریت سنا را از دست داد. این شکست تنها درخصوص سنا نبود بلکه دموکرات ها بسیاری از فرمانداری ها را هم از دست دادند. قبل از انتخابات، آقای «مک کنل» که خودش هم نامزد حزب جمهوریخواه بود، گفته بود که این انتخابات یک «رفراندوم» برای اوباما خواهد بود. این انتخابات را می توان مقدمه ای برای انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا تلقی کرد. بنابراین می توان گفت که این انتخابات شکست اوباما در همه زمینه ها بود. مسلما این شکست، خود را علاوه بر سیاست داخلی در سیاست خارجی از جمله عراق، سوریه و مذاکرات هسته ای ایران نشان خواهد داد و قدرت مانور دولت در این مسایل کمتر خواهد شد. 

روزنامه شرق با درج عنوان شیوه نامه اجرایی برخورد با پزشکان زیرمیزی بگیر، نوشت: معاون درمان وزیر بهداشت از اجرای کتاب ارزشگذاری نسبی خدمات و اعمال نظارت های دقیق بر آن از امروز خبر داد. همزمان وزیر بهداشت به منظور جلوگیری از وقوع تخلفات در بخش سلامت و رسیدگی به شکایات از عملکرد اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در بخش سلامت کشور، «شیوه نامه اجرایی بسته نظارتی اجرای کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت» را ابلاغ کرد. این بخشنامه، اولین گام وزارت بهداشت برای کنترل پدیده «زیرمیزی» است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com